[Csaladtortenet 2] Fedinecz/Fedinec név Kárpátalján és Galíciában.

Sándor Fedinecz MD fedinecz.mediglott at gmail.com
2013. Júl. 6., Szo, 13:54:09 CEST

Dr. Fedinecz Sándor, 77 éves nyugdíjas orvos vagyok, A családom története
mellet kutatom a Fedinec név történetét egész Kárpátalján és Galíciában.
Két év alatt rengeteg anyagot gyűjtöttem össze.A Census 1828-ban találtam
az első két Fedinecz családot Csertészben, az Ungvári járásban. Szeretnék
kapcsolatot felvenni azokkal a családkutatókkal, akik Kárpátaljával és
Galíciával foglalkoznak, akár a fórumon, akár személyes levelezésben,
e-mail címem fedinecz.mediglott at gmail.com  Üdv Sándor

--
Sándor Fedinecz MD, MPH
Megváltozott telefonszám: (HUN): +36-23-585-140