[Csaladtortenet 2] Richárd atya

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Júl. 8., H, 11:51:40 CEST

Zala megyében. Végeztem ott egy kutatást is, de nem erről nevezetes.
Biztosan tudjátok kicsoda Berecz András mesemondó. Na, egyszer szerveztem
egy programot neki, egy öreg kanászembert hozott magával Salomvárról.
Hijjnye, nagyon pikáns és ízes meséket mesélt az öreg, nem tudom a nevét és
azt sem, hogy még él-e. Remélem valaki feljegyezte ezeket.
NJ