[Csaladtortenet 2] Kassai Állami Területi Levéltár

Demeczky János janos at demeczky.hu
2013. Júl. 9., K, 16:08:23 CEST

Kedves kutatótársak!

A Kassai Állami Területi Levéltárból (©tátny archív v Koąiciach) lenne
szükségem néhány irat másolatára. Az árakat megírták, viszont azt a
választ kaptam, hogy az 1916-os, régi jelzetek alapján (nekem csak azok
vannak meg) nem tudják kikeresni az iratokat. Találkozott már valaki
hasonló problémával? Ha igen, mi lehet a megoldás? Kézenfekvő lenne a
helyszínen tájékozódni, de mostanában sajnos nem lesz módom Kassán kutatni.

Üdvözlettel:
Demeczky János