[Csaladtortenet 2] a Kovalovszki/Kovalovszky családnév

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2013. Júl. 15., H, 15:47:41 CEST

Kedves Ádám
Azt tudom javasolni, ha Budapesten élsz ballagj el a Budapest Főváros
Levéltárába Bp XIII ker. Teve u. 5-7 és iratkozz be. Ott acégbirsóégi
adatok között fogsz találni infot a cégről és ha szerencséd van megtudo,
mikor és hol született Kovalovszki
Aztán az interneten nézd meg a bfl.archivportal.hu-t, ott az adatbázisok
között a LEAR-t és az ott talált büntetőperi iratok között is van néhány
Kovalovszki, akiknek feltehetően az alapadataik benne lesznek az iratokban
és megint megismerkedtél néhány Kovalovszkival
Aztán A Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár Budapest Gyűjteményben Telefonkönyvei
között nézd meg 1941-et és ha találsz Kovalovszki-t, ird ki nevét cimét és
ismét BFL 1941-es népszámlálási iratok között ezeket megtalálod
Hirtelen ezek jutottak eszembe, de egyik Matrikulában megtalálod a
cikkemet, hogy kutasssunk ha csak nevet tudunk, s ez nem csak Budapestre
igaz, csak én itt ismerem legjobban a lehetőségeket.
Ja még egy Kapisztrán tér Hadtörténeti Levéltár és ott a XIX.századból
talán találsz ilyen nevűeket

4si Gyuri