[Csaladtortenet 2] a Kovalovszki/Kovalovszky családnév

Ádám Kovalovszki kovalovszki at gmail.com
2013. Júl. 16., K, 14:26:28 CEST

Kedves Levelezőlista-tagok,

Hálásan köszönöm a sok segítséget, amit már eddig is kaptam
Önöktől/tőletek, nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan ennyi új és
hasznos információhoz jutok. Vesztemre reggel óta a sok linket és
internetes forrást bújom, ezért elnézést kérek, ha esetleg nem mindenkinek
a levelére válaszolnék időben, de annyira elragadott a hév és az a tudat,
hogy már reggeltől idáig is vagy 8 rokont tudtam az általam ismert
családfánkhoz kötni, hogy már szinte elvesztettem az időérzékem.
Egészségügyi kényszerpihenőmnek hála most büntetlenül adózhatok eme régi
álmom megvalósításának, és ezzel a sok új kutatási iránnyal most egy jó
időre ismét el lettem látva szabadidős tevékenységgel.
Még egyszer köszönöm a rengeteg tanácsot, igyekezni fogok minden levélre
válaszolni.
További sikeres kutatást mindenkinek!

Üdv,
Ádám