[Csaladtortenet 2] Fwd: Mit lehessen tudni

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2013. Júl. 16., K, 15:51:52 CEST

Kedves listatársak, hátha van valakinek idős 80 felé járó, régen
versenybridzset játszó rokona ismeróse, 1953-1959 között megjelent a
Versenytájékoztató, amit egyidőben a BME Vegyészmérnöki Kar Szakszrvezeti
Bizottsága adott ki, évente mintegy 10 számot. A Magyar Bridzsszövetség
mellett megalakult egy Bridzstörténelmi Bizottság, amelynek tagja lettem és
engem is kértek próbáljak meg fellelni számokat
Köszi, hogy elolvastátok
És még nagyobb köszi ha van tippetek (BME-OMIKK, OSZK természetesen kiesik,
ott nincs) Ezutóbbi a viccesebb a katalógusban 1953- szerepel és amikor
kértem ugyan mutassák meg ezeket a régi számokat, akkor közölték, á dehogy
csak 1959 augusztustól vannak, de kiszámolták, hogy 1953-ban kellett
induljon :-(

4si Gyuri