[Csaladtortenet 2] Fwd: Mit lehessen tudni bridzs

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2013. Júl. 17., Sze, 05:39:33 CEST

Kedves Péter
Nagyon jó amit felvetettél, de mindezt végigjártam és azért 1953-tól jelent
meg a kiadvány, mert akkor került hatalomra Nagy IMre, addig a bridzs
tiltott szerencsejátéknak minősült
Az ÁBTL-be járok kutatni, de tény csak Darvas Róbertre kérdeztem rá, mint
legkézenfekvőbbre és nincs anyag róla, de az augusztusi zárás után
utánanézek a többieknek
A többi helyen nincs :-(
Mindenesetre gratulálok a felvetésekhez
Köszi