[Csaladtortenet 2] Hol lehet Lachwa?

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Júl. 24., Sze, 12:54:13 CEST

Kedves Listatársak! Megérkezett a HIM Központi irattárából nagybátyám
veszteségi kartonja. Eszerint Lachwában esett hadifogságba. Google térkép
keresőben nem találtam ilyen nevű települést, csak egy vállalkozást
Lengyelországban. A fogságba esés ideje 1943 december, ekkor még bőven
végig szovjet területen húzódott a frontvonal. Van esetleg valakinek tippe
a további (internetes) keresésre vonatkozóan, mielőtt újra megkeresném a
HIM-et?
NJ
UI: Minden névvariációt kipróbáltam, Lahva, Lakva ésatöbbi.