[Csaladtortenet 2] Hol lehet Lachwa?

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Júl. 24., Sze, 14:41:17 CEST

Kedves Éva!
Megoldódott közben a dolog, Lakhva tényleg lengyel volt, de jelenleg
Belorusszia. Igaz nem tudom beazonosítani jelenleg hogy hívják, de nem így,
mert a műholdas térképen ilyen vagy hasonló néven nem találom. (Egy nagy
zsidó gettó is volt a település határában.)
Amúgy sajnos nekem olyan szerencsém nem lehet, mint neked volt, mert a HIM
csak a fogságba esés helyét tudta közölni, de hogy melyik fogolytáborban és
mikor hunyt el, az örök rejtély marad - a HIM ezeket, az oroszok által
megadott adatokat is átnézte,semmi. A HM irattárába egy szabályos kérőlapon
küldtem meg postai úton az adatokat, két hét múlva itt is volt a válasz,
szóval le a kalappal előttük.
NJ