[Csaladtortenet 2] Dunakeszi

Janos j_kocs at yahoo.com
2013. Júl. 25., Cs, 07:50:20 CEST

Kedves László Flórián!
Nagyon köszönöm a segítséget, lassan-lassan gyűlnek az adatok.
Viszonozhatom
 valamivel innen a "keleti végekről"?
"Add a kisujjadat, majd az egész kezed kell..."
Lenne lehetőség az esetleges házasságkötési bejegyzést is megnézni? A leírtak alapján valamikor 1893 után történhetett...
Nagyon kellemes napot kívánok!
János - Sepsiszentgyörgyről