[Csaladtortenet 2] fertőtlenítés?

"Balog Pál [Gmail]" pbalog at gmail.com
2013. Júl. 25., Cs, 08:26:22 CEST

Kedves Tagok!

Családunk hagyatékában a padláson találtam egy könyvet. Az ezt
tartalmazó ládában egykor egerek fészkeltek, megrágták, ürülékük és
vizeletük szennyezte a könyvet, nagyon rossz állapotban van. Fél éves
nyomozásomba került azonosítani, kiderült, hogy ritka kiadvány,
szeretném megtartani, 90%-a ugyanis használható.
Megtalálásakor már gyanúztam rá, hogy a láda tartalma miatt keveredtem
betegségbe (pl. hasmenés), azóta óvatos vagyok vele, de most meg azt
vettem észre, hogy apró (~0,5mm) fehér bogarak szaladgálnak egyes lapjai
között.
Mit lehetne tenni vele, van-e mód a fertőtlenítésére?

Üdv,
Pali
--
Balog Pál