[Csaladtortenet 2] Fw: csatolási probléma - próbálom én is (teszt)

Maria Benedek maria.satumare at yahoo.com
2013. Júl. 27., Szo, 09:14:01 CEST

              Kedeves Imre!

     Köszönöm szépen a csatolmányt ! Most már világos lett számomra is,hogy Bornemissza Károly főispán kihalt fiúágon Dudival,Bornemissza Elemér és Szilvássy Karola fiával.Annál is inkább lehet most már érdekes a kutatás számára  Szilvássy Karola hagyatéka.Számomra azért érdekes ez az ág,mert Bessenyei Sámuel  anyai  szépapám ennek az ágnak volt a  felsőszivágyi jegyzője 1848  februárjában.

        Üdv,Mária