[Csaladtortenet 2] Olvasni kérnék segítséget!

Reicher Péter reicher.peter at t-online.hu
2013. Júl. 31., Sze, 18:08:05 CEST

Kedves Társak!

A mellékletben látjátok Emmerling János felmenőiről jelenleg ismert
információimat!

Ókákkal ezelőtt egyik kutatótársunk, Nagyné Szlovák Teréz, megörvendeztetett
Leonhard és Anna házassági bejegyzésével Bécsből:
http://www.matricula.findbuch.
<http://www.matricula.findbuch.net/php/view2.php?ar_id=3670&be_id=1802&ve_id
=202635&count=> net/php/view2.php?ar_id=3670&be_id=1802&ve_id=202635&count=

jobb oldalon 107. oldal, lap tetején első pár.

A bibi, hogy én képtelen vagyok tudni elolvasni a bejegyzést
összefüggésében. Kérdéseim, többek között, az alábbiak lennének:

Leonhardnál:

- mi lehetett az anyja kereszt neve

- kik volt a keresztszülei

- hol éltek