[Csaladtortenet 2] Régi fénykép

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2013. Jún. 1., Szo, 22:29:24 CEST

Kedves András!

Amit a képről mondhatnék: látszik, hogy kemény munkában - gondolom földművelő munkában - edződött keze van, vallásos is lehet, mert bibliával a kezében ábrázolják. Életkora cca 50 év lehet. A fényképezéshez, ami abban a korban különleges esemény volt, felvette a legjobb ruháját, de lehet hogy a vasárnapi miselátogatás után készült a kép. Ha jól veszem ki, annak érdekében, hogy jobban kiemelkedjen az alakja, a háttérben egy berlinerkendő lóg drapéria gyanánt.

Hát ennyi!
Áruld majd el, hogy Te mit tudsz az asszonyról, akit láttunk.

Üdv

Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,
Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi,
Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)