[Csaladtortenet 2] esketési rövidítések(?)

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Jún. 2., V, 09:57:31 CEST

Kedves Szabolcs!
Ismét csak bebizonyosodik, hogy a Macse honlap latin szószedetét
feleslegesen állították össze a  szerkesztők ....
(Az ismét mellőzött, s az általad keresett szavak mindegyikét tartalmazó
adatbázis itt érhető el: http://www.macse.org/society/latin.php)
az auriga = sofőr helyett én kocsist mondanék inkább. (Én a söfőr szó alatt
a belsőégésű motorral hajtott járműre gondolok, a kocsis pedig állati
erővel húzott szekeret hajt. Különösen az 1800-as évek közepén.)
üdv:
gy.