[Csaladtortenet 2] Régi fénykép

Ábel András abelandras at gmail.com
2013. Jún. 2., V, 19:50:40 CEST

Kedves Hozzászólók!

Először is nagyon köszönöm a véleményezéseket! A legtöbben arra tippeltek,
hogy 50 körüli lehet. Én szerintem is.
Most már elmondhatom, hogy mi a gyanúm: Az ükapám édesanyjáról szerencsére
több kép is fennmaradt, de ebből a korból még találtunk.
Összehasonlításképpen készítettem egy képet, ahol együtt van az összes kép,
hátha arcból megállapítható az egyezés.
A lehetséges személy tehát a *szépanyám*, aki 1848-1933-ig élt. Tehát ha
mondjuk kereken 1900-ban készült a kép, akkor 52 éves volt akkor. Így
egészen reális. Azt is tudni kell, hogy a férje nagyon korán, már 1898-ban
hirtelen elhunyt, szerintem ezért is készülhetett a fotó. Szerintem egy
őszi búcsúban készülhetett a kép.

Még egyszer köszönöm mindenki segítségét, és kíváncsi vagyok a további
meglátásaitokra a következő képpel kapcsolatban!

Köszönettel:

András