[Csaladtortenet 2] Lista a kitelepítettekről!

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2013. Jún. 3., H, 20:21:04 CEST

A kitelepítettek névsora egy könyv cd mellékletetként jelent meg még 3 éve
kb. Akkor valaki már azonnal feltette az internetre, de én még úgy tudom,
hogy a könyv írója ehhez nem járult hozzá.
Ennek oka többek között az, hogy a felsorolt nevek közül még sokan élnek és
nem mindenki örül, hogy csak úgy repkednek a neten családjának tagjai. Mi
családunk is érintett benne.

Kérlek benneteket, nézzetek utána, hogy honnan került elő, nehogy valakinek
jogi problémája legyen ebből.

Vezér Ágnes