[Csaladtortenet 2] [MACSE: 8312] Szlovákia tényleg szép! Üdvözlet a kirándulóktól! -

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2013. Jún. 7., P, 09:09:38 CEST

Köszönet!!!!

De nem csak a képek lettek szépek - a kirándulás maga is nagyon, nagyon
szép volt, és tanulságos!
Kisebb.nagyobb zivatarok, viharok ellenére!
Én magam nagyon boldog vagyok, hogy részem lehetett belo"le, rengeteget
láttam, tanultam - egy nagyszeru" alapra tehettem szert, egy következo",
részletesebb (esetleg magán) utazásra!
Melindának köszönheto" az egész!   !!!!!!!!!
S ha valaki/valakik - nem is jogtalanul! - kritizálnák a szervezést, én
csak annyit mondhatok: mind emberek vagyunk (hál Isten.. ) !
És: inkább hiányosságokkal, mint sehogy!!!
Nagy bátorság, önfeláldozás, hit, meggyo"zo"dés és szeretet kell hozzá,
hogy ilyet valaki meg tudjon szervezni!

Köszönöm, Melinda drága!

(Baiersdorf) Kristóf