[Csaladtortenet 2] Erdélyország Stein és Gödöllő Szentessy kripta

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Jún. 7., P, 10:41:04 CEST

Megtaláltam a Gödöllő evangélikus templomának  harangot adományozó
nyírbátori Szentessy Ferenc gyászjelentését.Lehet, hogy ő református
volt? A gyászjelentés alapján valószínű nem született gyermekük.
Folyt. köv.?

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-266-11021-50750-8?cc=1542666&wc=12545614

A Éva