[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek (Wikipédia 2013-06-09)

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2013. Jún. 9., V, 21:46:14 CEST

Kedves Szabolcs!

Kettő kiegészítésem lenne kutatási területemről:

Település

Felekezet (és plébánia) vagy kerület

Érintett időszak és esemény

A pusztulás oka

Az adatvesztés jellege

Készült-e másodpéldány az érintett időszakról?

Cibakháza katolikus          1723-1744 (Születési, házassági

                             Halotti)          teljes      Orosz katonák

 eltüntették        másod példány nincs

Tószeg  katolikus      1727-1827 házassági és halotti    teljes szintén
orosz katonák      másod példány nincs

Üdv

Benke Zoli

UI:

A mormon adatbázisban egyébként Tószegi katolikus anyakönyvek tévesen
Tömörkény anyakönyveiként szerepelnek. Nem tudom ki írná meg nekik.....