[Csaladtortenet 2] szlovákiai kirándulás fényképei

Gyuri Csuka csukagyuri at gmail.com
2013. Jún. 9., V, 23:07:57 CEST

Kedves Kirándulók!

Aki meg kívánja osztani a közösséggel jól sikerült fényképeit, az eredeti
méretben küldje el nekem a csukagyuri at gmail.com postafiókomba őket, hogy a
szokásos módon az albumomba a kapott méretben feltölthessem, ahonnan
mindenki látni fogja.
Aki saját albumba tölti,és küldi nekem hozzá a linket, azt én le tudom
tölteni, ha eredeti méretben teszi ki. Ha rábízza a gépre, hogy mekkorába
tegye ki akkor a végén 9x13-as gyenge minőségű képként tudom magamhoz
letölteni, akármilyen jó az eredeti kép.
Valakitől pedig várjuk a nem túl rövid beszámolót.
Nosza munkára.

 Skyp: csukgyu