[Csaladtortenet 2] régi iratok tárolása

Szepesházy Imre szepeshazy at t-online.hu
2013. Jún. 11., K, 16:49:29 CEST

Kedves András!
Minden félét hallani! tehát sajnos egységes álláspont nincs. Van aki a
papírra esküszik, van aki a genothermre. Az igazság az, hogy egy időben
pocsék minőségű papírra írták az ilyesmit, általában savtartalmú papírra. Ez
utóbbi műanyag borításban állítólag hamar tönkre megy. Én csak egyféle módot
hallottam jónak titulálni mindkét oldalról, ha nagy mappában, itatósok
között tárolod, vagy puha kartonok közt, így már a mappával együtt, be
csomagolhatod műanyag tartóba. Lehet, hogy ez nem szakvélemény, de a vitázó
felek ebben valahogy megegyeztek. Fogalmam sincs hogy miért? :)
Talán segíthettem!
Üdv Szepesházy Imre