[Csaladtortenet 2] hirkereso.hu

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Jún. 13., Cs, 17:28:25 CEST

Kedves barátaim!
köszönöm a válaszaitokat.
Sajnos nálam a www.hirkereso.hu nem jön be, csak a bm.hirkereso.hu. Vagyis egy német DNS server kidobta az adatbázisából. (Cenzura?)
Mivel a bm. annyi, hogy bulvár-mentes változat, ez kevébbé vonja el a figyelmemet mástól.
Írtam a Kapu.hu-nak (ök müködtetik a hirkereso-t) remélem tudnak tenni valamit az ügyben.
A hirkereso nekem a "köldök-zsinórom" Magyarországhoz. Ezen a hírportálon bal és jobb oldali hírk is megtalálhatók. Gondolom ok is szürik, mert másképp túl sok link lenne. Persze vannak mások is (pl. a Kuruc.info) de azok alaposan szüröttek és azt sem lehet tudni, hogy mi valós és mi költött vagy tendenciozus hír, vagyis megbízhatatlanok.
Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -