AW: [Csaladtortenet 2] rézgálic

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Jún. 14., P, 11:02:12 CEST

Kedves Imi!
Ha egy öreg ember nagyon kimerült - mert pl a felesége lusta  és nike kell mindent a ház körül és a kertben, meg az állatokkal csinálnia - nagyon kimerül és akkor egy hülés is elvisze, mert nincs már életkedve. Tehát így mindketto igaz lehet. De az is, hogy a hülés okozzta a végkimerülést.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -