[Csaladtortenet 2] Budapesti lakcímjegyzékek online-magyarázat kérés

Joe Szota joeszota at hotkey.net.au
2013. Jún. 16., V, 00:30:37 CEST

Kedves Listatagok!

Megnéztem a linken levö adabázist de nem értem!
Például-27 Mező utcza Ujpest-19O5
Az utca szám jegyzék szerint Tóbiás Endre van itt jegyezve. A lakás jegyzék
szerint elenben nincsen Töbiás Endre az adatokban és a névutáni keresésben
se nincsen rola találat.
Az egyik elödön az anyakönyvek szerint ebben a lakásban szült egy
gyereket,de a név utáni keresés nem add találatott.
Tudna valaki segiteni egy magyarázattal hogy az adatok mitt reprezentálnak?
Köszönöm.
Joe