[Csaladtortenet 2] árvaszéki iratok

Cs. Kovács Attila cskovacs.attila at kisalfold.hu
2013. Jún. 18., K, 13:18:07 CEST

Kedves Listatársak!

A napokban kértem tőletek tanácsot ükszüleim házassági szerződésével kapcsolatban, melyet az anyakönyvi bejegyzés szerint 1884-ben a Győr vármegyei árvaszék hagyott jóvá.
Többen javasoltátok a megyei levéltárat, mint ahol rá lehetne bukkani a házassági szerződésre. Ma a következő választ kaptam tőlük:

a 4381. számon találtunk utalást arra nézve, hogy Dobai Mihály kónyi lakost nagykorúsították. A bejegyzéshez tartozó irat viszont, nem lelhető fel az iktatott dokumentumok között.

Szerintetek hogyan, merre tovább: Attila