[Csaladtortenet 2] Skultéty

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2013. Jún. 20., Cs, 11:37:15 CEST

Idézet a cikkbo"l:

*"Az érem másik oldalaként nyilvánvalóan számos, ma is dédelgetett
magyar nacionalista mítoszt és érzéketlen politikusi megnyilvánulást
sorolhatnánk fel. Sajnos, az elmúlt napokból, hetekbo"l is. Hosszú és
szomorú az ugyancsak felháborító lista. Akadnak empatikus és
elo"remutató kísérletek is északi szomszédunknál, fo"leg a liberális
értelmiség körében, de így is késik már egy évtizedet a tényleges
megbékélés fontos állomásaként remélt közös magyar--szlovák
történelemkönyv megjelentetése is."*

Javasolom, nagyon komolyan, fejezzük be a témát!

Kristóf