[Csaladtortenet 2] Rodrich, Rodriguez ,

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Jún. 20., Cs, 12:13:30 CEST

Kedveseim!
A nyitrai Levéltár Komáromi Fiók levéltárában 00 376564263 alatt illetve
archiv at sanr.vs.sk email címe  érdeklődve lehet a kérdés megoldását
pontosítani előzetesen 1895-97 születés, 1895-1916 házasság, 1895-1900
halálozás / index is van/ velük lehet pontosítani az ez utáni anyakönyvi
másolatok helyét./ itt találhatók ez idő előtti anyakönyvek is./
1945-től a Komárom- Esztergom megyei Levéltárnál találhatók a
másodpéldányok.