[Csaladtortenet 2] katonai(?) egyenruha azonosítása?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2013. Jún. 28., P, 15:59:17 CEST

Kedves Mindenki, aki eddig hozzászólt :)

Még várok esetleges hozzászólásokat, így nem fedem fel, ami információm
nekem van :) Csupán annyit, hogy elvileg egy férfi van a képen.
A sapkarózsa (Judit észrevétele) nem csillagnak néz ki a kinagyításon
(mindjárt mellékelem is), hanem inkább trikolórnak. Ennek fényében az
'olasz fasiszta' sem lenne túlzás, de azt ebben az időszakban, amikorra a
kép elvileg datálható, nem tartom valószínűnek, a fogalommal csak a II. vh.
körültől találkoztam eddig... Persze ez lehet az én hiányos közművelődésem
oka is, de nem volt még kapacitásom a fasiszták "kialakulásának" idejében
elmélyedni.

Minden további ötletet, vagy konkrét infot szeretettel várok és köszönök
továbbra is

Üdv:
Krisztián