[Csaladtortenet 2] Aparhant familysearch

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Jún. 28., P, 18:48:06 CEST

Kedves Pali,

többek között, néha én értesítem őket összekevert indexekről, és más
hibákról ... de csak akkor tehetem, ha valaki már megtalálta a hiányzó
anyakönyveket! Mert nekik részletes magyarázat kell, mi hiányzik, honnan
és hová tettékazokat - vagy mi van összekeverve.

Csak azt bejelenteni, hogy Apar, Hant, vagyAparhant anyakönyvei
hiányosak nem mond nekik semmit; legfeljebb azt válaszolják, hogy még
biztos 'úton' vannak, tehát készülnek a világhálóra. De ha azt tudom
mondani nekik, hogy "Tündérország" anyakönyvei között találtam őket (és
megadom mindenhol az 'url'-t), akkor ki tudják javítani.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com