[Csaladtortenet 2] katonai(?) egyenruha azonosítása?

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2013. Jún. 29., Szo, 09:03:15 CEST

Judit megfigyelései szenzációsak. A csizma azonban szerintem túl használt
ahhoz, hogy csupán rekvizitum legyen. A műtermi lámpa (esetleg lámpák)
használata ugyan már az 1800-as évek végétől elterjedt volt, a retus, ill a
lágyítás hiánya a képet korábbra teszi, a karóra viszont sehogy sem illik
oda. Az arcot akár utólag is odaappliálhatták (Photoshop híján elég volt
egy olló és némi kézügyesség). A model minden valószínűség szerint színész
vagy balett-táncos.
Hirschler András
2013. június 27., csütörtök 23:06:14 UTC+2 időpontban Krisztián Skoumal a