[Csaladtortenet 2] kitüntetés

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2013. Jún. 30., V, 22:23:13 CEST

Kedves Nemet Jozsef!

Szeretnem tamogatni Angela hozzaszolasat  Nyitra-i Leveltar kituntetesevel kapcsolatosan.
Itt kuldom a cimet , es a nevet, aki igazan nagyon baratsagosan, segitokeszen all a keresem megoldasahoz.
Javaslatom a kituntetesre itt en is megteszem.
Udv. Marcsi2

MINISTERSTVO VNÚTRA SR
©tátny archív v Nitre
Novozámocka 273