[Csaladtortenet 2] kirándulás

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2013. Már. 1., P, 10:27:12 CET

Kedves Imre és Listatársak!

A febr.  15-i  jelentkezési határidő után érdeklődők miatt a szlovákiai
kirándulás  jelentkezési határideje  meghosszabbításra került: akik még
jönnének velünk és 2013. március 07-ig  befizetik az előleget, módosítom a
busz- és szállásfoglalásokat.
A részvételi díj létszámtól függően kb. 38.000.-Ft, ennek nagyrészét
EUR-ban kell fizetni.
Jelentkezni nálam lehet, az előleg /6000.-Ft, vagy 20EUR/ befizetésére
nyitott szlaszámot is megadom újra, ha szükséges. A részvételi díj
fennmaradó része
a buszon , induláskor lesz esedékes. Aki egyágyas szobát kér, melynek a
felára kb. +25%, szíveskedjék azt is március 7-ig jelezni.
Ezután az idő rövidsége miatt az indulásig, sajnos  nem tudok módosítani a
férőhelyek számán nem az én rugalmatlanságom miatt!:((

Üdv:
Melinda

--
*Üdvözlettel:**