[Csaladtortenet 2] Index cikk: "A sok fiu árthat az anya egészségének"

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Már. 2., Szo, 16:30:58 CET

Kedves István!

Ha cikkben szereplő állítások adatok alapján jöttek létre, akkor a saját
számainkal erősíthetjük vagy gyengíthetjük az ottani mérések eredményei. A
cikkben ha jól olvastam nincs szám, még dátum sem ezéert az összevetni nem
tudom.

Anyáméknál 4 felnőt leány alapított csládot és ahogy akkor dukált szülte a
szebbnél szebb gyermekeket.

1. Nővér 4 leányt és 2 fiut nevelt felnőtté és élt  82 évet, sajnáltuk, hogy
itthagyott bennünket.
2. Nővér 2 leány és két fiugyermeknek adta meg a lehetőséget a család
alapításra, élt 88 évet.
3./ Anyám 3 fiugyremeknek mondta azt, hogy "majd ti hoztok". Ez a bánata
volt, a fájdalmát az élet adta. Élt 92 évet.
4./ A legkisebb leány 2 leány gyermekkel élt, és 87 évesen vettük észre,
hogy üres az az tér, amit addig betöltött.

Személyes indittatásom miatt, képtelen vagyok az elmondottakból statisztikát
csinálni.

Üdvözlettel: Páli István
utóirat: ahogy a tárgyban szereplő mondatot megnéztem, úgy éreztem, hogy egy
üres, semmit mondó betűhalmaz.