[Csaladtortenet 2] lakcím nyilvántartás

Király Henriett heniki at freemail.hu
2013. Már. 2., Szo, 18:45:24 CET

Kedves Családfa kutatók, Listatagok! Én is csatlakozom a családfa kutatók népes táborához, tavaly döntöttem úgy, hogy elkezdem kutatni apai nagymamám ágát.  A segítségeteket szeretném kérni. Nagymamám nővére Tápiógyörgyén élt az ötvenes években, a hatvanas évek elején, ez biztos, ennyit tudok, illetve a leánykori nevét, születési dátumát. Ennél több adatot sajnos nem. A tápiógyörgyei polgármesteri hivataltól azt a választ kaptam, hogy ők ilyen hosszú ideig nem őriznek meg lakcím adatot. Kérdésem, hogy akkor hogyan tudnám kideríteni az akkori lakcímét, illetve a férjes nevét (már ha férjnél volt persze)? Nekem akkor is fura, hogy semmilyen bejegyzést nem találtak a nagymamám nővéréről, pedig ott élt egy ideig, ez tuti. Köszönettel: Heni