[Csaladtortenet 2] lakcím nyilvántartás

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2013. Már. 3., V, 14:30:05 CET

Kedves Heni!

Üdvözlünk a Listalakók között.

Helyedben én vennék egy füzetet és minden-mindent beleírnék, ami csak az
eszembe jut a nagymamámról - hátha közben valami új kapcsolható a nagymama
nővéréhez is (pl. Ott született, ahol a nagymama?, mi volt a beceneve -
hátha azon ismerték?, Esetleg mennyi idősen halhatott meg, volt-e vele
kapcsolatban valamilyen "xy bácsi"-ról szó: lehet a férje, gyereke, unokaöccse:
esetleg ma is élnek ugyanott. Van-e olyan rokon család, akinek nem igazán
ismered, hogyan rokon: hátha köztük találsz nyomot.
A régi levelek, fényképek között hátha van olyan, amelyik valami nyomot
vagy ismeretlen utalást rejt (itt fontos, van-e év rajta, de legalább pl.
rajta van egy kisgyerek, akit ismersz és látszik, hogy kb. 4 éves, lehet-e,
hogy aki mellette van, az  az egyik keresett személy, vagy a levelet
Tápiógyörgyére/ről írták), Lehet, hogy leánykori nevén ismerték/halt meg,
azt is megnézném, ez a családnév nem él-e ma is ott. Volt-e valami
tulajdonuk: ház, bolt, szőlő: ennek a földhivatalokban kell nyoma legyen.
Ha gyereke volt, az iskolai iratokban szerepel az anyja neve.

Sok kitartást kívánok,

Üdv. Judit