AW: [Csaladtortenet 2]Debrecen- Hatvan utcai temető

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 3., V, 16:47:15 CET

Kedves Judit és József!
A hatvani-utcai temetobe temették Rakovszky Dániel debreceni Fobírót 1842-ben.
Sajnos az o sírja is eltünt. csak egy rajzot ismerek róla.
Talán valahol a déry-múzeumban vagy más helyen lehetne találni egy fényképet is a sírról.
Jó lenne a Sírkövek adatbázisba.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -