[Csaladtortenet 2] Lipcsei családfa.

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2013. Már. 3., V, 17:14:06 CET

Kedves Róbert!
Mellékelem, hogy milyen anyagom van a Lipcsey családról. A tiszafüredi ág
református.
A családfámon oldalágon szerepelnek Lipcseiek, de csak lányok. Őket
szeretném beilleszteni a Lipcsey családfába.

Lipcsey Katalin: férje Zékány Dénes 1815 Misztice - 1888 Bilke

Lipcsey Ágnes sz:1816, házasság: 1834 Misztice, Férj: Dobra Sándor 1814 -
1876 Misztice, Szülők: Lipcsey Iván (János) és Bárán Anna.

Pillanatnyilag ennyit tudok küldeni. A hodászi g.kat anyakönyvet 1896-ig
pár éve böngésztem.  Majd átnézem a jegyzeteimet. De úgy rémlik más
anyakönyvben is találkoztam a Lipcsey/Lipcsei névvel.  Nagyon el vagyok
maradva a feldolgozással.
Üdv: Ili