[Csaladtortenet 2] Debrecen- Hatvan utcai temető

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2013. Már. 4., H, 14:08:20 CET

Kedves István!

Pár éve erről mi már leveleztünk, nem a Hatvan utcai temetőben volt
Rakovszky Dániel síremléke, hanem a Doboziban, ma Fényes udvar Luther
utca közötti részen, a vasút mellett. 1953 vagy 1ö955-ben ismeretlenek
ledöntötték, és a téglákat elhordták. Fényképet még én sem találtam
róla.

Üdv,
Zsolt!

_R-Istvan-Mögling(eu) <R.Istvan.moegling at rakovszky.eu> írta (2013.