[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2013. Már. 5., K, 14:40:23 CET

Kedves Listatársak,

újabb adatokat vettem fel a SÍRKÖVEK adatbázisba (http://www.macse.org/gravestones/default.aspx):

Adatközlő: Németh József

Temető: Aszófő, Veszprém

Sírok: 3

Holtak: 4

Temető: Felsőcsatár, Vas,

Sírok: 1

Holtak: 2

Temető: Nárai, Vas,

Sírok: 11

Holtak: 29

Adatközlő: Nyúl Imre

Temető: Deménd (Demandice), Szlovákia

Sírok: 3

Holtak: 6

Temető: Százd (Sazdice), Szlovákia

Sírok: 1

Holtak: 2

A projekthez tartozó sablon (http://www.macse.org/gravestones/template/Sirkovek-sablon.zip) szabályait keveset módosítottam és ennek megfelelően kiegészítettem az oszlopok fejlécében levő magyarázatot: Ezek közül a legfontosabbak a következők:

·         dátum vagy év mezőben, amennyiben a dátum vagy az év nem ismert, ne hagyjuk a mezőt üresem, mint mostanáig, hanem tegyünk oda egy kérdőjelt; ne írjunk a program által nem kezelhető „dátumot”, mint például 19xx, 1921.xx.12, stb.

·         a képek elnevezésénél ne használjunk „beszélő” neveket, hanem nevezzük el a képeket számokkal, 1-től kezdve, növekedő sorrendben kihagyások nélkül. Pld. 1.jpg, 2.jpg, stb.

Kérem vegyétek figyelembe ezeket és a sablonban leírta szabályokat a következő adatközléseteknél. A beolvasó program megköveteli ezen szabályok betartását. Ellenkező esetben kénytelen vagyok az Excelt visszaküldeni javításra.

Köszönöm a megértéseteket!

Üdv,

Csaba