[Csaladtortenet 2] baki

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Már. 5., K, 15:07:37 CET

05.03.2013 12:31 keltezéssel, Tremmel Imre írta:
>   Kedves Listatársak,
>
> Ma fedeztem fel, hogy Veszprém város 1973-1974-évi halotti anyakönyve első 27 oldalán Veszprémvarsány község (valamint Lázi, Sikátor) 1907-es születési anyakönyvei vannak.
> Azért szóltam, hátha valaki keresi, az itt találja meg.
> Üdv, Imi

Kedves Imre!

Ezt a felfedezett bakit úgy a legegyszerűbben korrigálni, ha feldolgozod
Veszprém anyakönyveit. A kutatók amikor keresik a rokonokat legtöbbnyire
csak a nevüket (családi) tudják (sejtik), de, hogy melyik helységben
találhatóak ezek a keresett nevek, azt csak az anyakönyvek
feldolgozásával lehet biztosítani.

Most, hogy már beindult a vidéki anyakönyvek adatbázisa, lehet
jelentkezni feldolgozónak. A PC régisége, tárolókapacitás hiánya nem
akadály, mindent meg lehet oldani. Üdv.Laci