[Csaladtortenet 2] Stras /Strass- család

Maria Herlett mherlett at gmail.com
2013. Már. 5., K, 18:31:41 CET

Kedves kutatótársak !
Szulok falu nagy része feldolgozva nálam megvan. Szívesen segítek bárkinek
ha szükséges onnan kutatási adat.  Ágnesnek az adatokat magánban elküldtem
már, mivel magánban is megkeresett.
Pár hét múlva én is remélem újra bekapcsolódhatok a kutatásokba és a lista
munkájába, mivel nyugdíjas leszek és remélem, több lesz a szabadidőm mint
eddig.
Üdv. mindenkinek
Bocsárdiné Marika

2013. március 5. 9:21 Ágnes Baján Györgyné dr. Várnai írta, <