[Csaladtortenet 2] FS - Abony?

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 6., Sze, 22:06:58 CET

Kedves Magdi!

Milyen adatot keesel?
Halálozásokat? Akkor érdemes lenne a temetoért feleloseket megkérdezni.
Ugyanis egy nagybátyám ott van eltemetve a családi sírboltban, csak épp a neve nincs ott.
Mikor rákérdeztem, akkor nagyon segítokészek voltak, de sajnos a végén nem tudtak többet mondani, mint amit én tudtam a gyászjelentésébol.
 http://www.rakovszky.net/D1_DisplRemImg/Rako_DRI_ShowARemoteImage.shtml?LSG_M12@787   és
http://www.rakovszky.net/D1_DisplRemImg/Rako_DRI_ShowARemoteImage.shtml?LSG_M12@788

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -