[Csaladtortenet 2] foglalkozása: tanú?

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2013. Már. 7., Cs, 09:19:40 CET

Ilyen esettel már én is találkoztam. Nálunk egy évben többször is volt tanú az éppen aktuális községi vezető (bíró), és a jelentősebb gazdák.
Viszont egy érdekes dologgal is találkoztam, ennek ma sem tudom az okát.
Kb.10 év alatt 15-ször volt tanú bizonyos Sz.Pál, az anyakönyv szerint községi szegény (!)
Vajon egy községi szegényt, koldust miért kértek fel tanúnak ennyiszer?