[Csaladtortenet 2] településlista

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Már. 7., Cs, 16:33:56 CET

07.03.2013 14:13 keltezéssel, gyorgy weber írta:
> Kedves Kutatótársak!
> Mintegy 180 olyan egykori vagy mai magyarországi települést sikerült
> összegyűjtenem, amelynek (valamilyen minőségű) családkönyve, vagy egyéb
> anyakönyvi adatbázis van. A település mai neve, nemzetiségi neve,
> irányítószáma, közigazgatási hovatartozás (ország-megye), az adatbázis címe
> vagy elérhetősége és a szerző(k) neve szerepel az excell listán. Érdekel ez
> valakit, vagy elég, ha Bocsor Lacinak átküldöm, hogy a jelzett
> településeken ne kezdjenek indexálásba? A lista nyilván nem teljes, és
> [...]
Kedves Gyuri!

Rajtam kívül jó lenne, ha a Macse honlapján nyitnátok egy tárolót, ahová
ezen családkönyvek felsorolását el tudnátok helyezni, hogy aki
indexelésbe akarna kezdeni, előbb meggyőződhetne arról, hogy az még szűz
terület.
Bár őszintén szólva csalódtam a Biatorbágyi adatbankban, mert kiadott
pár nevet és utána nem volt semmi folytatás. Akkor meg minek rángatják a
mézes madzagot az orrunk előtt? Tehát az ilyen jellegű adatbázisok nem
érnek sokat.
Üdv.Laci