[Csaladtortenet 2] Rejtély - bigámia?

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2013. Már. 7., Cs, 23:01:09 CET

Kedves Imre!
Az apai elismerő nyilatkozat nem mai találmány.
Az állami anyakönyvezést bevezető 1894. évi XXXIII. törvénycikk 41. §-a
úgy rendelkezett, hogy ha egy férfi az anyakönyvvezető előtt elismerte,
hogy ő a házasságon kívül született, azaz törvénytelen gyermeknek a
természetes atyja, akkor őt apaként fel kellett tüntetni az anyakönyvben.
BalásPista