[Csaladtortenet 2] aszódi polgári anyakönyvek 1909-1920

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2013. Már. 8., P, 23:58:42 CET

Kedves Listatársak!

Van valaki, aki mostanában az aszódi polgári anyakönyveket kutatja vagy feldolgozta? Keresek pár adatot 1909- és 1920 között. Ki tudna nekem segíteni?
A plébániának már többször írtam, de nem kaptam választ, az önkormányzatnál sem jártam sikerrel, maradna a Pest Megyei Levéltár, de most oda nem tudok menni. Mit javasoltok? Mormonok nem fogják feltenni az adatbázisukba?
Ugyanebben a korszakban történt egy örökbefogadás is, ennek hol tudnék utánajárni Aszódon?
Nagymamám testvéreit szeretném megtalálni.

Köszönöm  szépen a válaszokat!

Üdv.
Zsuzsi Kolpaszky