[Csaladtortenet 2] Tomcsányi Jablonczy Rakovszky

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2013. Már. 10., V, 11:17:07 CET

Mivel csupán 3000 Ft a kikiáltási ár, világszenzáció nyilván nincs benne. Egész pontosan egy 1666-1860 közötti gépelt családtörténet van az anyagban, ami 19. sz. végénél nem lehet régebbi. Lehet, hogy csak kimásolta valaki a Nagy Ivánt. Meg fogom nézni előtte személyesen, mert így zsákbamacska. Mindenesetre nagyon érdekes. Ritkán bukkan fel Tomcsányi irat.

B.I.