[Csaladtortenet 2] borsosberény

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2013. Már. 12., K, 18:24:41 CET

Kedves Kutatótársak!

Mindenkinek köszönöm a válaszokat, a segítséget. Nekem a születési 1800 + -
10 év kellene. Tehát semmi képen nem lehet másolat róla, mert azt 1828-tól
vezették.

Kedves Judák Margit! Mi van azon a CD-n, amit az óbudai filmkutatóban
hagytál a kutatóknak? Igaz én nem tudom megnézni, mert Hódmezővásárhelyen
lakom, de esetleg van, akit érdekelne.
Pillanatnyilag örülök, ha kicsi távon, a legfontosabb helyekre el tudok
menni, le tudok ülni, és utána fel is tudok állni.

Még egyszer köszönöm az ötleteket.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi