AW: [Csaladtortenet 2] Tomcsányi Jablonczy Rakovszky

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 12., K, 21:35:18 CET

Kedves Péter!
Sikerült megtalálnom nagyapám levelének a képét. El is mentettem.
Felvettem a kapcsolatot az Állami SZámvevoszékkel, hogy a legjobb helye a levélnek náluk lenne. EZt ok is így látják. Tehát reménykedek, hogy sikerül nekik a vétel. Ugyanis akkor ki is állítanák.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -